xui

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

#2 Justin Bieber.. Gay? Lol hell no..

Av Linus Olsén - 29 oktober 2013 00:30

Kollat lite på Youtube och massa kommentarer är ungefär såhär '' Justin GAY FAG '' eller någonting liknande. Okej visst dom kanske inte gillar Justin Bieber, men måste han vara gay om man inte gillar honom? Njaa.. Själv tycker jag ju att gays är väldigt fina iallafall dom flesta av dom haha.

(Nej jag gillar inte Justin Bieber)

Jag har fått väldigt MÅÅÅNGA kommentarer på mitt utseende både på riktigt och online. Då bukar det vara '' Åhh samma hår som Justin hade förr!, HA.. GAAY '' okej visst jag är bi men what?? Nej jag försöker INTE det lilla minsta likna Justin Bieber! Har ni någonting emot att jag har mitt hår såhär? Haha okej, kom och fixa det då eller respektera mitt utseende!

Jag slutade med vissa onlinesidor som jag aldrig, ALDRIG, ALDRIG kommer att bli medlem igen på.. Till exempel Facebook. Varje bild fick jag kommentarer om Justin bieber.. oj oj oj. Nu ska jag säga såhär att om ni fortsätter så på alla andra ställen jag är med på så kommer jag inte alls vara ute på internet igen usch säger jag.. Erat val okej?

Men sluta också kalla Justin Bieber för gay han är inte det, gay är faktiskt inte ens någonting konsigt. Det är nästan samma sak som hetro och bi. För jag ser verkligen inte någon skillnad om två tjejer hånglar eller två killar eller en kille och en tjej. Dom kan ju vara lika mycket kär som du om du är kär i någon.

 Hatar du homos och bisexuella personer så tänk såhär: '' Är det konstigt att bli kär i samma kön? NEJ, för att även DU kan bli homo/bi en dag du vet aldrig. Jag trodde aldrig att jag skulle det men se på mej nu? Jag har alltid respekterat homo/bisexuella och snälla jag hoppas att du också gör det i fortsättningen! Jag är faktiskt en stolt bisexuell människa, hata mej, älska mej I DON'T GIVE A F*CK!


Dagens kik:

Dagens kik är '' BOTDF16 ''

 
 
Ingen bild

Ola

29 oktober 2013 00:35

Bra var stolt över att du är bisexuell! -RESPEKT BROO-

Linus Olsén

29 oktober 2013 00:47

*brofist*:)

 
Ingen bild

Lillan

29 oktober 2013 00:43

Du e fag han e fag bli ihop gays!!!

Linus Olsén

29 oktober 2013 00:46

Han är inte gay!

 
Ingen bild

lillan

29 oktober 2013 00:44

Han e gay du e gay gift er omg!

Linus Olsén

29 oktober 2013 00:46

Han är inte gay!

 
Ingen bild

Olivia

29 oktober 2013 00:57

Ååh nej Justin Bieber e bäst!:3 int homo <333

 
Emogal

Emogal

29 oktober 2013 01:30

Samma här! Håller med dig totalt. Jag tycker inte om Justin Bieber och jag anser att han inte är gay. Btw älskar ditt hår! :) plus jag är även bi så typ väldigt onödig fakta... Men det jag vill få fram av det här är att jag inte tycker om Justin Bieber och anser att han inte är gay. Hoppas du förstår något av det här

http://www.emogal.bloggplatsen.se

Linus Olsén

29 oktober 2013 01:39

Haha tack och tycker exakt samma sak:)

 
Ingen bild

Pontus

29 oktober 2013 01:46

Kom igen han sug ju fan snart din kuk!

Linus Olsén

29 oktober 2013 01:50

Nej jag lär aldrig träffa honom

 
Ingen bild

milla

29 oktober 2013 01:48

Ful du e

 
Ingen bild

han e

29 oktober 2013 02:39

Gaaaayyyy

Linus Olsén

29 oktober 2013 02:41

Nej

 
Ingen bild

tutto

29 oktober 2013 02:40

Ska vi ha roligt du ja oh Justin? Blir nog fina barn!! (Tjej)

Linus Olsén

29 oktober 2013 02:41

Tack men nej tack:)

 
Ingen bild

Peter

29 oktober 2013 03:11

Detta kanske blir en snackis;)

 
Ingen bild

Tilda

29 oktober 2013 10:30

USCH

 
issy

issy" title="http://eupheimas.bloggplatsen.se]issy[/url]" target="_blank">eupheimas.bloggplatsen.se]issy[/url]

29 oktober 2013 11:34

Jo det e visst fel att vara homo!

http://www eupheimas.bloggplatsen.se

Linus Olsén

29 oktober 2013 13:28

Nej

 
Den riktiga issa

Den riktiga issa

29 oktober 2013 15:34

Hoppas du fattar att de nt va jag som skrev dedär ovanför.. Jag skrev ju för fan nyss ett inlägg på min blogg att det inte e fel att va homo ._.

http://Eupheimas.bloggplatsen.se

Linus Olsén

29 oktober 2013 23:55

Okej o:

 
Who The Fuck Care?

Who The Fuck Care?

29 oktober 2013 21:20

Har läst många av kommentarerna
VAD FAN ÄR ALLAS JÄWLA PROBLEM?!?! DET ÄR FAN INGET FEL ATT VARA GAY! OCH JUSTIN ÄR INTE DET! Nej för fan, jag är ingen beliber, jag tycker han är en liten egoistisk skit men man ska ALDRIG hata på någons idol för idolen kan vara den ända anledningen att personen fortfarande lever. T.ex One Direction, dom räddade mitt liv på seriöst. När jag är nere får dom mig att le. Dom får mig att känna mig vacker när ingen annan gör det. Dom får mig att skratta när jag bara vill dö.
Kan alla bara lägga ner?
Du är jätte fin, bry dig inte om dom xx
Stay Strong bby xx <3

http://www.meningen-med-livet.bloggplatsen.se

Linus Olsén

29 oktober 2013 23:54

Aww detsamma:)

 
Annie da Fancy

Annie da Fancy

1 november 2013 09:43

Jag blir så frustrerad när jag läser många av kommentarerna ;w; Omg, for f-sake! Jag ogillar Justin Bieber starkt(bara för att hata är ett starkt ord e.e xDD) men att kalla honom gay är bara korkat -.- Venne varför, men jag gillar "gays", de är liksom allmänt coola. Och att folk inte fattar att gay INTE är ett freakin' skällsord gör mig ännu mer irriterad .-. Och Justin Bieber är solklart inte cool nog för att bli kallad "gay" .-. xD
Jag håller med dig fullständigt och ännu värre blir det när folk säger att du liknar honom .__.' Lemme' tell u one thing bro', du ser bättre ut än Justin Bieber någonsin kommer göra! xD Och ditt hår är inte det minsta likt e-e Det skulle vara som att säga att alla blonda långhåriga tjejer med rakt hår o lugg härmar Lady Gaga?! Wft?! Vissa av dem kanske avskyr henne, de bara råkar se ut så .-. Aja, så tycker jag. Kände att jag behövde skriva av mig lite.. e.e
Stay strong, don't let em' get you! -brofist-

~Hugz from Fancy~

http://fancycorner.bloggplatsen.se

Linus Olsén

1 november 2013 12:58

Aw tack:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Olsén - 3 november 2013 00:03

Hej! Jag heter Amelia och är ihop med Linus:> Alltså han som skrivit allting innan det här inlägget haha. Men nu har vi bestämt att både jag och han ska använda den här bloggen!:> Och sen tänkte vi '' Hur vet ni vem som skrev inlägget? '' det k...

Av Linus Olsén - 2 november 2013 01:03

Hejsan alla kära läsare.. Nej men usch! det låter ju nästan som början på ett brev. Men lol!:) Jag och Amelia är ihop, det är den bästa dagen på jätte länge! Det började såhär (ungefär), jag hade som vanligt skit tråkigt och Amelia ringde och frågade...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 17:14

Ja som sagt så har det ju gått skit i mitt lilla ''kärleksliv'' om man ens kan säga så. Tydligen tror hon att det är bara hon som blir ledsen, men oftast blir ju inte bara en av ett ''par'' ledsen. Utan båda två, för att man kanske inte egentligen vi...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 12:46


Jag ska bevisa att jag inte är det minsta lilla lik Justin Bieber.. Du ser! Så sluta kalla mej "Justin Bieber fjolla" eller liknande. Dagens kik: Dagens kik är " sweetibelle " ...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 22:29

1. Hur gammal är du om fem år?  19?? 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amelia haha 3. Hur lång är du? ca 170 4. Vilken är den senaste filmen du sett? MILF lol den va bra  5. Vem ringde du senast? Muhammad  6. Vem ringde dig sen...

Presentation


Följ dina drömmar, inte någon annans.

Fråga mig

2 besvarade frĺgor

Omröstning

Borde jag försöka någonting med ''henne'' igen?
 Ja
 Nej
 Bryr mej inte
 Spelar ingen roll
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Allas tassavtryck,,


Ovido - Quiz & Flashcards