xui

Direktlänk till inlägg 3 november 2013

#8 Miley - We can't stop (NIGHTCORE)

Av Linus Olsén - 3 november 2013 00:03

Hej! Jag heter Amelia och är ihop med Linus:> Alltså han som skrivit allting innan det här inlägget haha. Men nu har vi bestämt att både jag och han ska använda den här bloggen!:> Och sen tänkte vi '' Hur vet ni vem som skrev inlägget? '' det kan ju vara bra att veta ibland haha:> Så vi sa att vi skriver (i slutet av inlägget) - Linus eller - Amelia, Okej?8> fattar ni? Bra!


Jag har faktiskt gjort ganska mycket idag jag och Linus vaknade vid 7 tiden för att jag skulle fara till Skellefteå, så nu sitter jag här med min kusin och bara tråkar. Men det är inte hon som är tråkig :P Vi har inget att göra bara..


Jag saknar Linus så mycket! Hoppas du har det bra hemma jag kommer på måndag:* Älskar dig sjukt mycket!!:**

Dessutom, Den där Amanda vet säkert nästan ingen vem det är eftersom inte Linus nämt henne i något inlägg. Men jag tänkte då gör jag det! För Amanda du ska ge dig fan i min Linus! Och  jag är ihop med honom så sluta klaga, gå och lägg dig för du är inte smart. Klart jag vet om jag är ihop med honom eller inte.



┏━┓╋┏┳━━┳━━━┳┓╋┏┳━━━━┳━━━┳━━━┳­­­­­­━━━┳━━━┓

┃┃┗┓┃┣┫┣┫┏━┓┃┃╋┃┃┏┓┏┓┃┏━┓┃┏━┓┃­­­­­­┏━┓┃┏━━┛

┃┏┓┗┛┃┃┃┃┃╋┗┫┗━┛┣┛┃┃┗┫┃╋┗┫┃╋┃┃­­­­­­┗━┛┃┗━━┓

┃┃┗┓┃┃┃┃┃┃┏━┫┏━┓┃╋┃┃╋┃┃╋┏┫┃╋┃┃­­­­­­┏┓┏┫┏━━┛

┃┃╋┃┃┣┫┣┫┗┻━┃┃╋┃┃╋┃┃╋┃┗━┛┃┗━┛┃­­­­­­┃┃┗┫┗━━┓

┗┛╋┗━┻━━┻━━━┻┛╋┗┛╋┗┛╋┗━━━┻━━━┻­­­­­­┛┗━┻━━━┛

Om du har hört originalet så är den här mycket bättre! Just saying!:> Lyssna så får du se!


-Amelia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Olsén - 2 november 2013 01:03

Hejsan alla kära läsare.. Nej men usch! det låter ju nästan som början på ett brev. Men lol!:) Jag och Amelia är ihop, det är den bästa dagen på jätte länge! Det började såhär (ungefär), jag hade som vanligt skit tråkigt och Amelia ringde och frågade...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 17:14

Ja som sagt så har det ju gått skit i mitt lilla ''kärleksliv'' om man ens kan säga så. Tydligen tror hon att det är bara hon som blir ledsen, men oftast blir ju inte bara en av ett ''par'' ledsen. Utan båda två, för att man kanske inte egentligen vi...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 12:46


Jag ska bevisa att jag inte är det minsta lilla lik Justin Bieber.. Du ser! Så sluta kalla mej "Justin Bieber fjolla" eller liknande. Dagens kik: Dagens kik är " sweetibelle " ...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 22:29

1. Hur gammal är du om fem år?  19?? 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amelia haha 3. Hur lång är du? ca 170 4. Vilken är den senaste filmen du sett? MILF lol den va bra  5. Vem ringde du senast? Muhammad  6. Vem ringde dig sen...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 03:25


Nu har faktiskt jag en fråga till er!:) Är man överviktig om man är ca 1.70 cm lång och väger just lite under 50? Det känns som det.. Det sägs att när man är 14 år som jag så ska man normalt väga vid 40 kg! Jag själv tycker att jag är överviktig, j...

Presentation


Följ dina drömmar, inte någon annans.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag försöka någonting med ''henne'' igen?
 Ja
 Nej
 Bryr mej inte
 Spelar ingen roll
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Allas tassavtryck,,


Ovido - Quiz & Flashcards