xui

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

#3 Depp som fan..

Av Linus Olsén - 29 oktober 2013 14:00

Världens sämsta dag.. Jag har sagt till en tjej att jag är kär i hon, hon var kär i mej med.. Jippie.. NEJ inte alls jippe.:( För Jag fick veta av en av mina vänner att hon snokar i mitt privat liv. Det är seriöst det värsta som finns.. så jag vet inte riktigt hur jag ska göra nu. Jag har loggat ut från kik för att jag orkar verkligen inte ett f*cking piss mer. Hata mej eller vad du vill men jag har sett på screenshot osv att hon har gjort det. Jag vet allt jag bör veta, jag kommer inte alls att kunna komma över detta på ett tag framöver. Dessutom så kan jag inget om kärlek och jag kommer att sluta ensam för alltid, säkert med massor av katter eller någonting.. Den här sången får mej att tänka på annat när jag är depp. Jag vet inte varför, men varje gång jag lyssnar på Black Veil Brides så ''försvinner'' jag typ. Alltså jag hör inte längre musiken eller någonting. Jag bara tänker, när jag tänkt klart så minns jag ingenting av det jag tänkt på  men det känns ändå lite bättre. 

 
 
Ingen bild

Anonym

29 oktober 2013 15:52

Snälla kan du logga in på kik igen? :)

Linus Olsén

29 oktober 2013 23:55

No

 
Ingen bild

Anonym

29 oktober 2013 16:03

Ge henne en chans till. Du ska se att det ordnar sig

 
Ingen bild

:)

29 oktober 2013 16:43

Hur kunde hon snoka?

 
Ingen bild

😢

29 oktober 2013 22:55

Logga in på kik igen snälla!

Linus Olsén

29 oktober 2013 23:53

No

 
Ingen bild

Anonym

30 oktober 2013 09:12

Ge henne en chans till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Olsén - 3 november 2013 00:03

Hej! Jag heter Amelia och är ihop med Linus:> Alltså han som skrivit allting innan det här inlägget haha. Men nu har vi bestämt att både jag och han ska använda den här bloggen!:> Och sen tänkte vi '' Hur vet ni vem som skrev inlägget? '' det k...

Av Linus Olsén - 2 november 2013 01:03

Hejsan alla kära läsare.. Nej men usch! det låter ju nästan som början på ett brev. Men lol!:) Jag och Amelia är ihop, det är den bästa dagen på jätte länge! Det började såhär (ungefär), jag hade som vanligt skit tråkigt och Amelia ringde och frågade...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 17:14

Ja som sagt så har det ju gått skit i mitt lilla ''kärleksliv'' om man ens kan säga så. Tydligen tror hon att det är bara hon som blir ledsen, men oftast blir ju inte bara en av ett ''par'' ledsen. Utan båda två, för att man kanske inte egentligen vi...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 12:46


Jag ska bevisa att jag inte är det minsta lilla lik Justin Bieber.. Du ser! Så sluta kalla mej "Justin Bieber fjolla" eller liknande. Dagens kik: Dagens kik är " sweetibelle " ...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 22:29

1. Hur gammal är du om fem år?  19?? 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amelia haha 3. Hur lång är du? ca 170 4. Vilken är den senaste filmen du sett? MILF lol den va bra  5. Vem ringde du senast? Muhammad  6. Vem ringde dig sen...

Presentation


Följ dina drömmar, inte någon annans.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag försöka någonting med ''henne'' igen?
 Ja
 Nej
 Bryr mej inte
 Spelar ingen roll
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Allas tassavtryck,,


Ovido - Quiz & Flashcards