xui

Direktlänk till inlägg 2 november 2013

#7 Omg har jag fått en tjej nu? :o

Av Linus Olsén - 2 november 2013 01:03

Hejsan alla kära läsare.. Nej men usch! det låter ju nästan som början på ett brev. Men lol!:) Jag och Amelia är ihop, det är den bästa dagen på jätte länge! Det började såhär (ungefär), jag hade som vanligt skit tråkigt och Amelia ringde och frågade om jag inte kunde komma hem till henne. Då tänkte jag ju ''okej har ju inget annat heller att göra och hon är ju rolig att vara med''. Så efter drygt en halv timme så var jag där (fråga inte varför det tog så länge för jag vet faktiskt inte.. jag var bara allmänt konstig). Då jag kom in i hennes hus kände jag lukten av popcorn haha^^ hon hade hunnit planerat lite om vad vi skulle göra så att vi inte skulle bara sitta och stirra på varandra (haha skulle varit pinsamt). Vi började se '' bårhuset '', den var faktiskt ganska bra. Sen såg vi några andra skumma skräckfilmer som jag inte riktigt minns vad dom hette. Men medans vi såg film blev Amelia lite rädd så hon kröp närmare mej och tog i min hand, haha just då kände jag att jag blev jätte varm i hela kroppen och jag tror att jag blev generad.. Efter ungefär halva filmen låg vi på golvet, pussades och kramades. Sen tittade hon mej in i ögonen och sa '' Du Linus..?'' Jag tror jag nästan bitch-blickade henne haha:P. Men såklart jag undrade vad det var hon ville. Sen så sa hon '' Det är alltid mysigt att ha dej här, ensam ''. Sen gav jag henne en puss och sa '' Jag tror att jag gillar dej, alltså mer än vän ''. Hennes kinder blev jätte röda haha :P. Sen så sa jag bara som det var. Att jag ville bli ihop med henne och hon ville!^^ Hon sa att hon hade gillat mej jätte länge utan att våga säga någonting till mej. Sen bestämde vi att jag skulle sova över. Jag hade inga grejer med mej så jag sa att jag skulle hämta hemma, men så gullig som hon är fick jag låna hennes tröja. Det är typ därför jag älskar henne, hon tänker på alla före henne själv. Så nu har hon somnat hon ligger brevid mej och snarkar haha:). Hon ville inte sova ensam så jag fick sova hos henne. Snart tror jag att jag ska pussa henne godnatt, så hejdå ha det bra!:)

 
 
Andreas

Andreas

2 november 2013 02:46

Nice alltså! ;)

http://xn--brllopsfotograf-9sb.eu

Linus Olsén

2 november 2013 11:49

Vet:)

 
Ingen bild

Anonym

2 november 2013 10:11

Men oj grattis då. Men vad gör du med Amanda?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linus Olsén - 3 november 2013 00:03

Hej! Jag heter Amelia och är ihop med Linus:> Alltså han som skrivit allting innan det här inlägget haha. Men nu har vi bestämt att både jag och han ska använda den här bloggen!:> Och sen tänkte vi '' Hur vet ni vem som skrev inlägget? '' det k...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 17:14

Ja som sagt så har det ju gått skit i mitt lilla ''kärleksliv'' om man ens kan säga så. Tydligen tror hon att det är bara hon som blir ledsen, men oftast blir ju inte bara en av ett ''par'' ledsen. Utan båda två, för att man kanske inte egentligen vi...

Av Linus Olsén - 31 oktober 2013 12:46


Jag ska bevisa att jag inte är det minsta lilla lik Justin Bieber.. Du ser! Så sluta kalla mej "Justin Bieber fjolla" eller liknande. Dagens kik: Dagens kik är " sweetibelle " ...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 22:29

1. Hur gammal är du om fem år?  19?? 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Amelia haha 3. Hur lång är du? ca 170 4. Vilken är den senaste filmen du sett? MILF lol den va bra  5. Vem ringde du senast? Muhammad  6. Vem ringde dig sen...

Av Linus Olsén - 30 oktober 2013 03:25


Nu har faktiskt jag en fråga till er!:) Är man överviktig om man är ca 1.70 cm lång och väger just lite under 50? Det känns som det.. Det sägs att när man är 14 år som jag så ska man normalt väga vid 40 kg! Jag själv tycker att jag är överviktig, j...

Presentation


Följ dina drömmar, inte någon annans.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Borde jag försöka någonting med ''henne'' igen?
 Ja
 Nej
 Bryr mej inte
 Spelar ingen roll
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Allas tassavtryck,,


Ovido - Quiz & Flashcards